31. 7. 2021

 Šrucha "ROSE"

Mění barvu podle slunce, při plném na plném slunci jde do bílé barvy a růžové je nejméně. Když je více dní zataženo bez slunce, změní barvu na růžovou.






5 komentářů:

  1. Leni,to je obdivuhodná květinka.Musím se zeptat sester,zda ji znají.Jenže,když s něma mluvím zapomenu.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě nikdy jsem to neviděla. Mám ještě ten jiný druh ta je plnokvětá hodně barevná.Barvy zůstávají, mě kvítky připadají jak malé růžičky :-). Asi existuje i více druhů. Hovořila jsem s majitelkou květinářství a také říkala jak jí to překvapilo.Měla jí letos poprvé.

      Vymazat
  2. Leni to je úžasné.Jestli na ni trefim tak si ji koupím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc bych Ti přála, abys Jindří na ni natrefila. Bylo by jedno jaký druh oni kvwtou do zámrazu. Ta co má ty růžičky to je letnička ta zajde. Tato co se mění by měla být trvalka, zda přežije to nevím. pa

      Vymazat
  3. Krásně Tě to na lodžii kvete, já mívala štruchu na zahrádce a vždy jsem ji měla ze semínek.Když jsem semínka dala na sluníčko, tak pěkně kvetla. Pak jsem měla ráda i gazanii ♥

    OdpovědětVymazat