4. 8. 2021

 

Vdolečky z majolkového těsta:

 

Suroviny cca 4o vdolečků

Těsto:
500 g hladké mouky
2 lžíce moučkového cukru
2 vejce
1 kostka droždí (42g)
100 g Majolky®
4 lžíce oleje
6 lžic rumu
250 ml mléka
1/2 lžičky soli

Krém:
200 g Mascarpone
250 ml smetany ke šlehání (33%)
moučkový cukr

Na dokončení:
švestková povidla
borůvky
máta
 

Postup přípravy receptu

  1. Do domácí pekárny dáme tekuté suroviny, rozdrobíme droždí a přidáme sypké suroviny. Zapneme na program těsto.

  2. Po vykynutí je těsto velmi řídké. Řádně si vysypeme vál hladkou moukou, vylijeme těsto, posypeme si ho hladkou moukou a vyválíme placku cca, půl centimetru silnou.

  3. Vykrájíme kolečka a pečeme na sucho na litinovém tálu.

  4. Smícháme Mascarpone, šlehačku a cukr. Vyšleháme do hladkého krému.

  5. Vychladlé vdolečky potřeme povidly, přidáme Mascarpone a dozdobíme borůvkami a mátou.

    Zdroj: https://www.toprecepty.cz/recept/49109-vdolecky-z-majolkoveho-testa/

 

 

6 komentářů:

  1. Zajímavý recept,zase něco jiného

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Jíťo, no našla jsem docela dost receptíků na vdolečky, každý jiný. pa

      Vymazat
  2. Leni, vdolečky občas dělám, hlavně když jsou u nás vnučky. Někdy mě k Tobě nejde vložit komentář, zkouším to dokola a nic...To jen tak pro info. Ahoj Leni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, já už je nedělala dlouho, ale dokud byla doma holka, tak nebyl měsíc , aby je nechtěla. Já vím ono to tady na tomto blogu zlobí. Jak klikneš na další příspěvek, tak to napíše , že stránka neexistuje a nebo se zase ukáže ten první.Už jsem jim psala, ale nikdo neodpověděl. To je stajné jako v postranní liště zmizelo to nářadí a také nic. Měj prima den. Už jsem i přemýšlala, že vypnu komentíky, no uvidím.

      Vymazat