22. 9. 2021

 

Marocká quinoa:

 

Suroviny

Postup přípravy

Poznámka od kuchařky

Inspirovala jsem se zde: http://www.theglutenfreevegan.com/2011/05/moroccan...

Zdroj: https://www.toprecepty.cz/recept/34442-marocka-quinoa/

 



8 komentářů:

  1. Leni, quinou mám ráda, ale já chtěla komentovat tlustici... Nelze. Tak to napíšu sem, že jak se říká, že tlustice je nenáročná, tak já jsem měla dvě a obě mě umřely... Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Leni, ano píší to, že je nenáročná. Ona nechce moc vody, ale já jí pěstovat neumím. Mám kamarádku ta je má nádherné i kolika-leté, že to jsou stromy. Přes léto na zahradě na zimu je uklidí do garáže a jsou fakt výstavní. Prima den. Ono se ty příspěvky posunují blbě. Nevím proč, je to nepříjemné.

    OdpovědětVymazat
  3. Dáš starí kommntář a ono to skočí zase na ten první.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to zajímavé s meruňkami.A nakonec to musí moc chutnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, může to být dobré. Koupila jsem si na jrn.trzích plněné měruňky a fíky sýrem naložené v oliv.oleji. Super. Moc dobré, sice drahé ale výtečné ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Tlustice se u mě nedaří.Dala mi ji sousedka,ona ji má pře zimu na chodbě a krásnou a mně opadávají pořád listy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám jednu doma, ale moc neroste, já jí neumím pěstovat.

      Vymazat
  6. Protože mě nechodí upozornění na komentíky (nevím proč) tak se prosím nez,lobte, když mě některý komentík uteče. papa ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat