19. 10. 2021

 

Houbová smetanová omáčka na kyselo:

Recept Houbová smetanová omáčka na kyselo 

SUROVINY

1 kg čerstvých nakrájených hub
dle potřeby vývar z hub
1 ks houbový bujón
1 ks velká cibule
dle chuti sůl, pepř
světlá jíška
smetana
ocet na dochucení
 

POSTUP PŘÍPRAVY

TISKULOŽIT
  1. Houby očistíme, nakrájíme, povaříme 10 minut, přecedíme a necháme si vývar.
  2. Na oleji zpěníme cibuli, nasypeme houby, zalijeme vývarem, ochutíme solí, pepřem, přidáme bujón.
  3. Povaříme, zahustíme, odstavíme, přidáme smetanu a dochutíme octem dle chuti.
     
    Zdroj:https://www.nejrecept.cz/recept/houbova-smetanova-omacka-na-kyselo-r4725
 

 

2 komentáře:

  1. Houbové omáčky mám ráda všechny,ale ne na kyselo.Kyselé věci vůbec nejím.Tak uvařím,odeberu pro sebe a manžel si to okyselí,jak potřebuje.On kyselé rád.Já nejím ani okurky
    Leni,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, já miluji houbovou omáčku s knedlíkem :-) Kyselé okurky také mohu. Vidíš, ale já zase nemohu salátovou, je mi po ní těžko.

      Vymazat