20. 11. 2021

 

Hrušky pečené s ořechy a skořicí:

 

Ingredience na


  • 2 ks hrušek
  • 2 lžíce medu
  • 1 lžíce mleté skořice
  • 4 lžíce vlašských ořechů - hrubě nasekaných
  • 3 lžíce rozpuštěného másla

    Postup přípravy

    1. Předehřejte troubu na 180 °C.
    2. Hrušky podélně rozkrojte na poloviny a vyndejte jádřinec.
    3. Hrušky uložte do pekáčku vyloženého pečícím papírem.
    4. Smíchejte lžíci medu, máslo a polovinu skořice.
    5. Hrušky posypte ořechy a pokapejte připraveným medem.
    6. Pečte v troubě přibližně 15 minut, hrušky můžete přikrýt alobalem, aby se ořechy příliš nespálily.
    7. Před podáváním pokapejte hrušky medem a posypte skořicí.
    8. Hrušky můžete podávat s kopečkem zmrzliny, nebo zakysané smetany. 
    9. Zdroj: https://www.prostreno.cz/recepty/12994/Hrusky-pecene-s-orechy-a-skorici

 

5 komentářů:

  1. Leni,to vyzkouším.Hrušky mám pořád doma od dcery.Hned si to opisuji.To bude určitě velká dobrota
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jíťo, také se na to chystám ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé věřím že je to dobrota já raději zalí atd hihi...a víš co Leni?? Konečně jsem zde nedostala hlad 🌺👍❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já si dám obojí. Dnes jsem měla krásně lib. bůček zelí a bramborový knedlík. Dieta jak vyšitá hihihi ⚛ ღ ♥

      Vymazat