21. 11. 2021

Pečené medové hrušky

 

Ingredience

podle potřeby


máslo

med

mletá skořice

vlašské ořechy

mletý zázvor

zralé hrušky

Postup přípravy

Zralejší (ne přezrálé) hrušky oloupeme, okrájíme stopky a rozpůlíme. Jádřince vydlabeme. Vlašské ořechy nasekáme.

Zapékací misku vymažeme máslem, poklademe hrušky řeznou stranou nahoru a pomažeme medem. Posypeme ořechy, zázvorem, skořicí a na každou hrušku dáme kousíček másla.

Troubu předehřejeme asi na 170 °C a hrušky zapékáme asi 20 - 30 minut podle typu trouby. Hrušky nezralé potřebují delší dobu, aby změkly.

Pečené medové hrušky dáme na talíře, kde je ještě podle chuti můžeme pokapat medem, případně ozdobit ušlehanou smetanou, rozpuštěnou čokoládou apod. Pečené hrušky podáváme teplé a ihned po přípravě.

Pečené medové hrušky 

Zdroj: https://www.vareni.cz/recepty/pecene-medove-hrusky/

4 komentáře:

  1. Leni,zkoušela jsem čtyři hrušky a je to neskutečná dobrota.Když se mi nebude chtít péct,budu je dělat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost. Já jsem to ještě neudělala musím si koupi na trhu hrušky.

      Vymazat
  2. Věřím, že je to asi dobrota ale já tepelně zpracované ovoce nemusím :-)🌺👍❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě nevadí, ono je to i přes zimu zdravější. papa

      Vymazat