28. 11. 2021

Venku sněží











 

8 komentářů:

  1. Leni,tobě toho ještě kvete na lodžii.Já už tam mám v truhlíku jenom vřes a listopadky a dokvétá lobelka.
    Všude už snad sněží,akorát u nás prší.A tak se těším aspoň na poprašek,aby nebyl pohled z okna tak šedivý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, bakopa kvete jak o závod hihihi. U nás včera hodně chumelilo dopoledne, ale k večeru už šel sníh dolů.Prima den.

      Vymazat
  2. No páni já se picnu Leni, to já na balkóně nemám nic a asi ani nebudu ani letos výzdobu nemám svítit se nebude hihi..jinak máme hodně sněhu mrzí mě, že nezvládám ven tak alespoň na balkóně užívám hihi a opět hlídáme Čakouše :-))Měj se prima♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, tak já jsem něco na lodžii zazimovala rozmatýnu atd. Letničky uvidím , jak dlouho ještě pokvetou. No u nás chumelilo dopoledne hodně, ale už to jde dolů. Hezký den.

      Vymazat
  3. Leni to ti bude kvést do jara....nádhera.🎀🎀🎀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pokud nepřijde mráz, tak ano hihihi. Hezký den Jindří.

      Vymazat
  4. Leni, u nás hodně nasněžilo, je to krásné. Tobě kytičky stále kvetou, asi nemají kalendář...

    OdpovědětVymazat
  5. Leni u nís také, ale to je vyjímka.Bakopa je lepší jak v létě. Jednou jsem jí měla ještě kvetoucí na štěsrý den, ale pak přišel mráz a bylo po kráse. Hezký den.

    OdpovědětVymazat