19. 12. 2021

Hezké Vánoce










 

4 komentáře:

  1. Leni, zdravím. To je dobrot... Mňam. Přeju Ti krásné Vánoce, klid, pohodu a hlavně hodně zdraví. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. Krásné Vánoce přeji také, hodně zdtravíčka a dobré pohody.

      Vymazat
  2. Leni,máš krásné cukroví.Mám podobné.Mně se letos nevedlo linecké.Vykrajování,místo kulatého středu mám oválky.Jak se mi třásly ruce,nedokázala jsem se strefit.Nějak se mi třes zhoršil.Až vyrovnám cukroví na mísu,nafotím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo ⚛ ღ ♥ také se mi to někdy stane, že se mi to blbě vykrajuje a někdy i válí. Tak to válím přes folii a to jde bezvadně. Prima nový týden. Celkem se vše povedlo, laskonky bohužel blbě nazdobené, ale ..... no a štoly jsou také jiné, nevím co jsem dělala ale do těsta jsem nedala tvaroh, tak snad.... prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat