19. 12. 2021

Vánoce




 

10 komentářů:

  1. Leni povedly se ti.Dala bych si.🎀🎄☃️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji JIndří. Včera jsem jich 5 klasika a jednu tvorohovou ta se mi dělala blbě.Dnes slepím cukroví, laskonky jsou v troubě a upeču štolu asi dvě a končím. Pak už kapříka a salát.Hezkou neděličku. pa

      Vymazat
  2. Perfektní a Anušce to sluší Leničko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško, no je už to bábinka. Je jí 16.5, ale stáůe je hravá. Sice při těle, ale drží se. Hezkou neděličku.pa

      Vymazat
  3. Leni, váničky máš hezký. Já jsem pekla včera dvě vànočky. Ale šlo mi to špatně, mám něco s nohou a vyfasovala jsem berli. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leni. Jejda tak ať jsi brzy fit. já jich pekla 6. Pět klasika a jednu tvarohovou, ale ta se moc nepovedla. Pekný nový týden.

      Vymazat
  4. Vánočku máš perfektní.My už jednu snědli,ta byla na zkoušku a ve středu upeču znova.Mám ji ráda k snídani

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, moje dcera také jí ráda snídá. Teď je nemocná, tak si tu byl včera zeťák pro vánočky. Tak snad bude do vánoc lépe. pa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Enuška je kouzelná.Málem jsem na ni zapomněla a přitom mi Modřinka cestuje kolem klávesnice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Enuška je moc hodná, už je to bábinka 16,5 roku. Je stále hravá a upovídaná hihih, to nedělá ani Bertík ani Oggi. pa ⚛ ღ ♥

      Vymazat