16. 1. 2022

 

Černá čočka Beluga se zeleninou a uzeným masem:

Černá čočka Beluga se zeleninou a uzeným masem 

Suroviny

Porce: 2-3

Postup přípravy

  1.  
  2. https://www.toprecepty.cz/recept/65381-cerna-cocka-beluga-se-zeleninou-a-uzenym-masem/ 

 

6 komentářů:

  1. Leni, zdravím. Čočku mám moc ráda, ať už je to klasická, červená nebo černá. Ale uzený k tomu nejím, nemám ho ráda, jím ji nejraději samotnou. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělala jsem jí na nový rok a tato černá je fakt dobrá. No já uzené mohu :-)

      Vymazat
  2. To musí být dobrota i já Leni mám uzené moc ráda aj muž...syn nemusí to víš on jí zdravě hihi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, no já také ⚛ ღ ♥ syn by si tedy pochutnal na té čočce, je fakt výborná ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Čočku máme rádi se synem,dělám po orientálsku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ani neznám, no já jí moc nejím, nedělá mi dobře ⚛ ღ ♥

      Vymazat