22. 5. 2022

 

Skalníky jsou přitažlivé, skromné a poskytují úkryt a potravu řadě živočichů

6 komentářů:

  1. Leni já jsem nějaký skalník dala z cesty k chalupě a dobře jde jde a nerostemi tam plevel. Super popis ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško, takí jsem to nevěděla. pa hezký den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Konečně vím,jak se jmenují ty keříky před naším panelákem.Jenže si to pamatovat nebudu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, také jsem to nevěděla, prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leni, ahoj. Skalník mám ráda, màm je v zahradě a jsou nenáročné. Přeju hezký týden. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Leni, oni vypadají moc pěkně, chce to prostor. papa. KOmentíky padají do spamu, a na tento blog ještě nechodí upozornění, tak je možné, e některý komentář opomenu. papa

      Vymazat