21. 5. 2022

Pro potěchu oka :-)















 

9 komentářů:

  1. Leni to máš krásné..😄 hezký víkend. ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji JIndří, bohužel ty macešky v truhlíku jsem musela vyhodit ⚛ ღ ♥ samá mšice ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leni, hezká zákoutí máš, a kolik se Ti tam toho vejde ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Leni, jó lodžie už vypadá k světu, krásně to roste. Líbí se tam i kočkám ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Květuško, děkuji⚛ ღ ♥ mám radost jak to krásně květe ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leni,máš toho opravdu hodně.Rozkvetlá krása.Orlíčky jsem si fotila v sobotu u sestry na zahradě.A hmyzí domeček jsem dala nejmladší sestře.Syn v lodžii pořád hulí a odhání mi broučky.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, to já přes léto z lodžie udělám zahradu hihihi. Orlíčky mám po dlouhé době, zda vydrží nevím, ale jsou nádherné ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    2. Tak sestřička má domeček to je hezké ⚛ ღ ♥ papa

      Vymazat