27. 5. 2022

Letničky










 

8 komentářů:

  1. Leni,máš hodně krásných letniček.Také bych si ještě něco na lodžii dokoupila,ale neměla bych to kam dát.To už jsem jeden stolek přinesla ze sklepa,mám tam už dva,křeslo a lavici.Moc místa tam není

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no je tam toho dost.A to vše naroste tak se budu sotva protahovat hihihi. Hodně je toho na zábradlí. Begonie ještě nekvetou jen jedna, ale ta je nová. Vyndala jsem je z komory později, ale oni to snad doenou. Prima den.

      Vymazat
  2. Krásné Leni.Mi hodně vyrostly chryzantény a levandule.A tu macešku asi také ostřiham, protože je z ní prales.Hezký den.❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří děkuji. Ostříhej, ale já bych ostříjala půlku a až to bude obrážet, tak tu druhou. Já jsem je musela vyhodit, protože to bylo prolezlé mšicí. To jsem ještě neviděla. Měla jsem strach, že to naleze ještě někam jinam. Levandule už má na květ také. papa

      Vymazat
  3. Leni, ahoj. Hezky Ti to kvete. Kytičky jsou I moje radost. Hezký víkend přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký víkend Leni, děkuji. Mám z toho radost jak to květe. Ještě begonie, ty jsem vyndala později, tak uvidím jak půjdou. pa

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Pěkný večer Květuško, no zakoupila jsem letničky. Letos jsem pohořela s maceškama. Ty co byly v truhlíku ty už jsem vyhodila to bylo prolezlké mšicí, to jsem ještě neviděla. Další jsem měla v takové košíku. Hrouzně vyčouhly, tak jsem to dnes ostříhala , přidala tam růž. bakopu a okrasnou kopřivu a uvkidím zda obrazí. pa

      Vymazat