12. 11. 2022

Bertíček a Ogginka






 

12 komentářů:

  1. Leni, Ti se mají nejlíp, viď. Pohodička... Přeju hezký prožitý víkend, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, to tedy ano. Jsou to zlatíčka. Pěkný víkend ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. To je pohodička, také bych takovou brala.Mají se u tebe dobře Leni.Užij si hezký víkend.❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký víkend Jindří, to tedy ano. Jsem ráda, že je tu mám ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. No jsou to miláčkové tedy. Krásně odpočívají určitě po něčem dobrém...Přeji vám všem krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký víkend Jaruško, děkujeme za pozdrav, také pozdravujeme. Ano jsou to miláčkové ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leni,ty jsou kouzelný.Jak spinkají.Zlatíčka,ještě,že je máš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, oni se dokáží poprat, ale pak zase se pusinkují. Enuška chybí, ale je to život.

      Vymazat
  5. Tak mám tušení že už jsem Leni komentovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, nevím, ale ve spamu nic není to kontroluji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. Krásné fotky a ještě lepší pohodička.Hned bych si k nim lehla Leni ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to pohodáři, občas vedle sebe takto chrní ⚛ ღ ♥

      Vymazat