29. 11. 2022

Kapří biftečky

7 komentářů:

  1. Leni, zdravím. Já dělám občas kapří hranolky, podle mamky. Recept jí poradili v lázních v Třeboni, kam jezdila. Hezký den, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, ty dělá moje kamarádka a jsou výborné ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Kapří bifteky neznám , vypadá to dobře, myslím, že by ni to chutnalo.Jinak naše rodina je rybářská, všichni chlapi v naši rodině mají rybářský lístek. Vynikající jsou kapří hranolky a také je výborný uzený kapr♥

    OdpovědětVymazat
  3. Moje kamarádka dělá obojí. Má také v rodině rybáře ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Leni my s mužem kapra milujeme, Peťula si dá na štedrý den malý kousek, syn ten má klobásu ale kapra kupujeme i celkem velkého nebo malé dva opravdu se s manželem těšíme♥ Něco vyzkouším i jak děvčata zde píší o těch hranolkách ty jsem fakt nezkoušela. Díky za inspiraci a měj se hezky⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, stejně na ten štědrý den ten kapřík chutná nejvíce :-)Také ještě dělám kuřecí řízky to zase pro Honzíka, ten kapra nemusí , ale já s dcerou ano. Prima večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    2. Leničko to máš pravdu a fakt se na kapříka těším i řízeček bude dětem kuřecí a my s mužem z krkovičky:-))

      Vymazat