28. 11. 2022

Přáníčka

 

Tato krásná přáníčka jsem dostala emailem ze zahraničí od přítele z NK.











13 komentářů:

  1. Leni, přáníčka jsou krásná ! Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné dobré ráno Leni. hezký adventní čas přeji. Ano jsou moc pěkná.

      Vymazat
  2. Moc krásná přáníčka. Přeji Ti krásné čas adventu.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni,to jsou nádherná přánička.
    Měj hezký adventní čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo jsou. Dostala jsem je v emailu, od někoho kdo mi asi dával obrázky i do NK. Koukala jsem jako blázen. Tak jsem
      si řekla, že je dám na blog. Je to milé. papa

      Vymazat
  4. Jejda, tolik krásných přáníček. Jak se to dělá???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou krásné. Nevím v jakém programu jsou tato přáníčka tvořena dostala jsem je. Hezký den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Leni dostala jsi krásná přáníčka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překvapilo mě to, když jsem otevřela email a tam přáníčka. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. Tak to Tě Leničko určitě potěšilo moc krásná přání♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano. To jsem nečekala, že někdo vytvoří s mým jmnem tolik přáníček. Je to hezké. ⚛ ღ ♥

      Vymazat