10. 11. 2022

Panda


 

12 komentářů:

  1. Jsem se málem poč*** 😂 🤣 Leni já se picnu koukám, že Pandina je jako ten náš blbeček jak dostane nového plyšáka může se po***😂 🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi Panda prostě plyšáky miluje. Žádný se nemůže vyhodit ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    2. No tak je to i u nás a když má některého plyšáka natrhlý tak muž si hraje na švadlenku hihi

      Vymazat
    3. Také přišívám nejvíce ouška hihihi.

      Vymazat
  2. Leni, já ji v těch plyšákách málem nenašla. Je jako miminko...jako to má Ivetka s Čakínkem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, zvířátka nej ⚛ ღ ♥ prima víkend ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. To je úžasné.Pejsci plyšáky milují.To má Panda krásný pelíšek.
    Já kupuji plyšáky Modřince v Penny.Lepím body,Vnoučata už o to nestojí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo to máš pravdu. Do Penny já ani nepřijdu. Z některých plyšáků už jsou torza, ale když jí dcera pelech uklízí tak Pandina hned jde asistovat a kontrolovat , jen aby se nějaký nevyhodil hihihi ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Jůů, a my jsme teď nedávno byli v ZOO a byla tam panda červená a byla kouzelná. Fotila jsem ji a mám radost, že se jí tam daří. Jako té vaší Pandě ☺ ☺. Plyšáků má plno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ⚛ ღ ♥ Panda je z útulku a už měla toto jméno, tak jsme jí ho ponechali, asi pro zbarvení. Jééé určitě jsou fotky na blogu dojdu se podívat. Mám ráda ZOO. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Super Leničko, naše Ela má ráda míč, ta je ráda, když ji ho někdo kopá a ona ho chytá ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsme venku tak Panda, zase klacky a šišky ⚛ ღ ♥ jsou to zlatíčka ⚛ ღ ♥

      Vymazat