20. 11. 2022

Stále kvetou







 

8 komentářů:

  1. Pořád ještě ti to hezky kvete.Já mám v lodžii už jenom vřes a netřesk.
    Muškáty mám na chodbě a také ještě kvetou.Dnes je u nás pěkný mráz minus 7.
    Leni,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u nás už je po sněhu, prší a je nad nulou. Tu vínovou listopadku už mám takto v květináči dva roky. No a bakopa, ta vydrží.než přijde mráz.

      Vymazat
  2. Hezky Ti to kvete Leni. U nás dnes už všechno pomrzlo. Ráno bylo -8°C. Přeji Ti krásný večer a příjemný vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás mráz nebyl maximálně na nule. Už není ani ten poprašek sněhu. Už prší. Hezký týden.

      Vymazat
  3. Leni a není jim zima ? Pa Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, no asi ne. Bakopa vydrží, ale jak přijde mráz tak zajde.Listipadka, je tam už dva roky. Tak neví,. Zatím nemrzne.

      Vymazat
  4. Nádherně to vše kvete, já už mám okna uklizená, kytky jsou ve skleníku .Sna zimu přežijí. Sníh tu držel celý víkend. V pondělí začal tát a dnes už není nikde ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto už zůstává venku. Bakopa pokvete než zmrzne, všelicha ta vydrží do -5 a to žluté to je trvalak a už je v truhlíku dva roky a tak nevím. papa

      Vymazat