27. 11. 2022

Terakotový gril Jata GR 559, Hobby naší doby

6 komentářů:

  1. Já mám elektrický gril s lávovými kameny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já nemám žádný, ale tento mě zaujal. Prima den.

      Vymazat
  2. Já gril Leničko nemám a ani mi nechybí ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ho nemám, ale masíčko i zeleninku z grilu mám ráda. Většinou se jednou za rok dostanu k neteři a tam si to užívám. Je to dobrota.

      Vymazat
  3. I já můžu my gril budeme kupovat nový nějaký pořádný ale až mě přijde větší důchod hihi. Bohdalku mám ráda ale se*** v těchto pořadech o vaření jelikož ona do všeho blbě kecá hihi...nic ale ve zlém♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka má tento a je spokojená. Tak mě paní Bohdalová nevadí. Tak zase jí tak často nesleduji.

      Vymazat