9. 12. 2022

 

Jednoduchá slaná brusinková nádivka s vlašskými ořechyAť už použijete brusinky čerstvé, sušené, nebo zavařené, nemůžete udělat chybu. Mají tu výhodu, že skvěle chutnají ve sladkých i slaných jídlech. Tuhle nádivku můžete podávat jako přílohu k masu s omáčkou, jako samostatný chod nebo jako teplý předkrm a můžete jí také nadívat drůbež.

Na nádivku
  • 250 g bílého toastového chleba
  • 100 ml mléka
  • 2 vejce
  • 100 g sušených brusinek
  • 1 hrnek vlašských ořechů
  • 50 g másla
  • hladkolistá petržel
  • sůl a pepř
Na dokončení

8 komentářů:

  1. Ahoj Leni nádivku dělám, ale tu klasickou, třeba ke kuřeti, krůtě apod. Tenhle recept musí být delikatesa, to bych si dala. Děkuju za inspiraci, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Leničko, i já díky za inspiraci asi vyzkouším i když brusinky máme dost předražené ale syn byl nakupovat v Polsku tak mi koupil a o půlku ceny byli lacinější alespoň vidím jak je u nás až nehorázně všechno předražené! Měj se hezky♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, hodně lidí jezdí nakupovat do Polska. Ten je tady nás dřou na všem.

      Vymazat
  3. Také bych mohla vyzkoušet.Mám brusinky od synovy přítelkyně.Ona všechno zavařuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, to jsi mi připomněla minulost. Když jsem jezdila na chalupu pěstovala a vše zavařovala. To jsem byla jak Fruta zaváří. hihihi.

      Vymazat
  4. TAK TO MŮŽE BÝT DOBRÉ LENIČKO ♥

    OdpovědětVymazat