8. 12. 2022

Vánoční kaktus bílý






 

8 komentářů:

  1. Leni ten je krásný, ta poupata... A hezky jsi ho nafotila ! Posílám pozdrav, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Leni, škoda, že rychle odkvete. Pěkný den.

      Vymazat
  2. Hezky ti kvete Leni.Já mám na bílém jen jeden květ a červený zase nevykvet.🌲🌲🌲

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, měl docela dost poupat, některá spadla. Teď ještě pokvete ten oranžový a to je záplava květů. Nafotím. Mám ještě jeden bílá a ten má dvojitý květ , ale už alespoň tři roky nekvetl. Tak ho asi příští rok vyhodím přes léto ven :-) Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Bude ti na vánoce krásně kvést.Já mám jenom červený a předpokládám,že na vánoce vykvete.Bílý bych si chtěla koupit,ale zatím jsem ho neviděla.
    Leni,hezký večert

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo už odkvétá a některá poupata spadla. Mám oranžový a ten je obalený. Přidám na blog.

      Vymazat
  4. Ten jsem ještě neviděla, je nádherný ♥ mám jen červený♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásný, byl o něco větší, ale jedna část jakoby uhnila. Ani nevím proč. Tak jsem tu část i s poupaty přisadila k jinému a zatím do drží, ale poupata jsou pryč. Zda se to chytne a poroste to ukáže čas. pa dobrou ⚛ ღ ♥

      Vymazat