8. 1. 2023

čas nikdy nevymaže .............


 

9 komentářů:

  1. Leni,nádherné ač smutné.V těch slovech je všechno.
    Jsem ráda,že je můj život spojený nejen se psy,ale že mám možnost poznávat i kočičí lásku.¨
    Každého to obohatí.Včera jsem hlídala Bleky,je úžasná

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný den Jíťo, souhlasím. Tak to je super, že u Tebe byla Bleky. Určitě jí také chybíš. Těch výletů co s Tebou podnikala. Prima neděličku ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Leni hezký vzpomínkový obrázek. Omlouvám se za smazání původního komentáře, ale napsala jsem sem komentář na ty knedlíky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško ⚛ ღ ♥ nic se neděje. Jsou tu obrázky ze starého blogu. papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Leni, moc hezká vzpomínka! Opatruj se, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný citát i vzpomínkový obrázek ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško, už jsem dlouho netvořila obrázky s citátem kočky ⚛ ღ ♥

      Vymazat