26. 1. 2023

Každý hledá tento recept!Tento recept mě naučila moje teta z vesnice! Je...

8 komentářů:

  1. Leni, tak jsem video dokoukala a dala bych si... Hezký den přeju, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To bych si dala, super videjko...měj hezký víkend Leni.😘❣️ (◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, člověk se někdy nad jeho hláškou i zasměje :-)

      Vymazat
  3. Dobré to určitě je,ale docela pracné.Ty mističky by se daly nahradit takovými na grilování.Jezdíme mladým pro různé krabičky,když si lidé berou jídlo sebou a všimla jsem si tam podobných.Příští sobotu budeme slavit vodnáře a tak přemýšlím,že by se to hodilo k obědu.Ale jestli se mi vejde 10 misek do trouby.Musím zapřemýšlet.Ráda překvapuji něčím novým

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pracnější to je, ale určitě dobré. Hezký víkend Jíťo.

      Vymazat
  4. Tohle video jsem viděla včera , začátek mě zaujal , ale závěr mi neoslovil Chtěla jsem to vyzkoušet, ale asi nebudu ♥

    OdpovědětVymazat