27. 1. 2023

Selská omeleta, rychlé jídlo "co dům dal"

10 komentářů:

  1. Já moc vaja nemusím, ale někdy chuť dostanu hlavně syn ten může♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám ráda a toto mohu hihihi. Hezký víkend Ivetko.

      Vymazat
  2. Nějako to zlobí asi je to ve spamu :-) Teď už mizím nebo ráno nevstanu hihi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu zlobí to stále.Bylo to ve spamu.

      Vymazat
    2. No já to Leni nechápu, některé mám také ve spamu například tebe a Danušku občas Jíťu i Jarušku..nebaví mě to stále hlídat hihi.

      Vymazat
    3. Já mám nejvíce Tebe , Květušku, Danušku, Je zajímavé , že Bětušku ůpomalu vůbec. Je to nepříjemné. papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Také vejce nemusím,za to manžel je miluje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mohu a mám ráda i knedlíky s vajíčkem a okurkou :-)

      Vymazat
  4. Takové věci mi chutnají Leni , pro mě by to byl oběd na tři dny ♥

    OdpovědětVymazat