17. 4. 2023


Přátelé a kamarádi,

                   na určitou dobu se na tomto blogu odmlčím.

                           Mám naplánováno malování bytu.

                     Úklidu bude dost ..... a druhý blog už bych nezvládla.      

    Užívejte si krásně jarní dny ve zdraví. 

Lenka


 

10 komentářů:

  1. Vůbec ti to Leni nezávidím,ale zase to budeš mít hezké.Budu se těšit na hezké fotky a obrázky a také na tvé kytičky.🤩 Dobrou noc.💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, no je změna před chvilkou volal malíř, že má covida, tak se malování odkládá na neurčito. No nedá se nic dělat. Až bude hotová lodžie a něco pokvete, tak přidám. Měj se moc pěkně, hezký nový týden.

      Vymazat
  2. To tam budeš mít pak krásné , hezké kočičky a snad se malíř brzo vymarodí ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško ⚛ ღ ♥ no už to nechám asi na konec května, nebo v červu. To už snad pan malíř bude fit. No vůbec se na to netěším, tolik úklidu hihihi. Dnes jsem makala na lodžii. Zítra se nehnu. papa

      Vymazat
  3. Leni tak jsme na tom podobně, k nám nastoupí malíř po neděli, balím do krabic, vyřazuju... A jsem z toho na palici už teď. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Leni, tak ať to vyjde a jde o pěkně od ruky. Budeš to mít zase krásné ⚛ ღ ♥. Já pravděpodobně až v červu. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leni,tak možná už máš po malování.Malování k jaru patří,všechno bude čisté,voňavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo nemám, malíř onemocněl. Tak je přeloženo na červen. No je to pech. Místo toho jsem si naklidila llodžii hihihi.

      Vymazat
  5. Zlatíčka Leni♥ No já už nebudu nechávat komentáře mám i důvody tak mám alespoň klid hihi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha no napadlo mě to,že se zase asi něco dělo. Na obrázky se juknu. papa

      Vymazat