23. 5. 2023

Bertík













 

12 komentářů:

  1. Leni, se nedivím, že se tam Bertíkovi tak líbí... Mezi kytičkama ! Hezký den, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, to jó Bertík je tam spokojený. Ještě toho moc nekvete, ale to přijde.Hezký den přeji.

      Vymazat
  2. Ahojky Leni, to si pěkně Bertík hoví a jak vše sleduje ♥♥♥ Dnes jsem byla u obvodní tlak mám parádní nechápu toho doktora (nového) však mu pak povím své jen člověka stresuje :-( aj tetanovku jsem dostala hihi ruka bolí jako sviňucha. Hezký den přeji i když u nás pěkně leje a ráno bylo tak nádherně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó Bertík je tam rád. No tak paráda Ivetko, jedna starost z krku. Jen mu to řekni až půjdeš na kontrolu. Jejda tetanovka bolí. Ještě, že je to jen přeočkování a nemusíš na tři. U nás je dnes počasí také divné. Doplledne pod mrakem, přes poledne vylezlo slunko, ale do hodiny lilo. A od té doby na střídačku. Pěkný večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    2. Neboj Leničko, doktorovi to povím. Máš pravdu fakt tetanovka bolí hlavně jsem blbá měla jsem si nechat očkovat do pravé ruky a ne do té mé levé nemocné :-( Nevím kdy to přejde už mě bolí celá ruka nemůžu ani spát hihi. Měj se prima a opatruj se...já musím ještě můj balkón nafotit jen letos toho moc nemám :-)

      Vymazat
    3. To jsi měla dát do té druhé ruky, ale ono to člověka hned nenapadne. No může to bolet několik dnů. Nafoť a dej na blog. papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Bertík si to mezi kytičkami užívá.Modřinka chodí na lodžii a ožírá mi macešky.Přitom má doma kočičí trávu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bertík je tam rád. Ailetí čmelák tak se z lodžie nehne :-) pozorovatel. Asi Modřinku lákají barevné květy⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Nádherné kytičky i Bertík vše pěkně sleduje a kontroluje jak to roste , hihihi

    OdpovědětVymazat
  5. Bertík je zahradník 😄😄😄 hezký den Leni.

    OdpovědětVymazat