16. 5. 2023

Šeřík Meyerův 'Palibin'



 

10 komentářů:

  1. Leni je hezký a určitě krásně voní 🤩❤️☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindří, on má drobná kvítka, ale úžasně voní, intenzivěji než ten co roste v zahradách. Už ho mám několik let. Zatím se drží může být jak v zahradě tak v nádobě. Málo přírůstá a ani se nestříhá. Kvítka opadají. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leni, ten je hezký. To je zakrslý šeřík ? Měj se fajn, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Leni je to mini šeřík. Mám ho v nádobě, ale může být i v zahradě. Tam asi bude přirůstat možní rychleji. On se nem usí ani stříhat. pa dobrou ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leni,máš ho krásný.Já jsem si včera,když jsme odjížděli z Polska koupila nějaké kytky.Dnes musím koupit hlínu a nějaké květníky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten šeřík krásně voní, ale je to krása na chvilku ⚛ ღ ♥ tak to se těším na fotečky ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Máš to moc hezké Leni, i my byli v sobotu utrácet s manželem 😀 pochopitelně nesměla chybět v košíku Orchidejka foto pak nějako dám i fotečky z Říma dcera tam je :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to chápu Ivetko, člověk neodolá. Super ráda se podívám. pa

      Vymazat