14. 5. 2023

Takto vykvetla orchidej v práci




 

8 komentářů:

  1. Leni, to jsou krásné květy ! Já se chystám všecky svoje orchideje (jen 2kusy) přesadit, koupila jsem substrát. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Leni, no já doma už nemám žádnou orchidej. Doma nekvetou. Tuto jsem odnesla do práce a většinou vykvete každý rok.Má tam asi lepší podmínky. Hezký de a ať se daří.

      Vymazat
  2. Nádherná orchidej,hezké barvy,Já mám jenom čistě bílé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám jí v práci, doma by nekvetla. Udělala radost, květy má velké ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Tý kráááááááááso, tak ta je nádherná a ty mega květy♥♥♥ Já dnes na balkóně a měla jsem tam mega pavouka myslela jsem, že se po***😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásná a květy fakt velké. No tak pavouky nemusím. Brrrrrrrrrrrrrrrr.

      Vymazat