9. 7. 2023

Achimenes - Křivůtka














 

10 komentářů:

  1. Leni Křivūtku neznám je krásná.Já musím také něco vyměnit už odkvetl hřebíček.Jasmím už bude kvést hezky roste.Zajedu asi do Polska podívat se co tam mají.Hezké léto ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky JIndří, už mám dlouho ten achimenes. Je to vděčné. Přes léto je to venku na zimu uklidím někam pod skříň přestanu zalévat. Možn í tak 2x za zimu kdxž si ovšem vzpomenu :-). Měla jsem i červený, ale už ho nevidím. Vylezl žlutý a tento modrý. Na ten Jasmín jsem zvědavá. U mě nešel.Kup něco pěkného. papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leni,máš v lodžii zajímavé květiny,které neznám.Tohle je jedna z nich.Je krásná.
    Máš pěkný netřesk.Mně letos vůbec nejde.Přez zimu krásný a teď skomírá,nechápu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, on ani v obchodech ten achiámenes nikde není. Já měla pár cibulek od býv. kolegyně, ale loni jsem ho našla v jednom zahradnictví, tak jsem dokoupila.Netřesky už mám asi 15 let. občas to proberu.Oni nechtějí vodu. Mě letos nejdou lobelky. Mám jich pár, ale tyto vedra jim nesvědčí. ahojky ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Opravuji přes ,nechce se mi komentář mazat,než to naklapu udělám další překlep

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi Jíťo ani jsem se toho nevšimla. Stále to zlobí, leze to do spamu atd. papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Máš to moc hezké, já si chtěla také něco dokoupit ale bohužel na žádné balkónovky jsem u nás nenarazila.😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko. Já už jsem také do toho truhlíku zatím nic nedala.Oni už letničky ani nemají cenu.Možná něco na podzim koupím, ale .....

      Vymazat
  5. Leni máš nádhernou lodžii ♥ všechno to tam krásně kvete ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško ⚛ ღ ♥ je to radost ⚛ ღ ♥

      Vymazat