19. 7. 2023

Bílá krása















 

10 komentářů:

  1. Leni opravdu krása.A ten růžový je stejný?🤩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, oni mají stejné pruty, ale ten růžový má menší květy a už se liší poupaty.Mám je od kamarádky a ona tenkrát sesadila obě dvě barvy dohromady. Vykvetlo to cca po pěti letech. Udělala jsem si sazenici a ta měla letos hodně poupat, ale jsou v barvě růžové. Zda tam je prut bílého nevím. Kamarádka už je podědila po mamince a ta zase po své mamce. To jsou ohromné květináče a stovky květů. Ono to vykvétá pouze na starých prutech. Nové pruty jsou zelenovínové. No a jak už jsem Ti psala je problém to uchovat přes zimu.

      Vymazat
  2. Leni to je krása, ty květy ! Máš z nich radost, viď. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, už je po kráse. Květy dlouho nevydrží. Ještě pokvete ten růžový.

      Vymazat
  4. Leni to je pecka, obdivuje jak dcera tak i sousedka, byla u mne tak jsem ukázala jakou máš úžasnou lodžii♥ škoda že květy nevydrží dlouho i přesto je to radost♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko ⚛ ღ ♥ krása nevydrží dlouho, ale je dobré, že květy se rozvinují postupně. pa ⚛ ღ ♥

      Vymazat