11. 8. 2023

Domácí ďábelské tousty, ideální chuťovka k pivu

10 komentářů:

  1. Mňam :-) dala bych si Leni.😇👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, ano ano dobrota ⚛ ღ ♥ prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Já na to ostré nejsem,ale dá se to udělat i bez toho ďábla.Jinak mám podobné věci ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, mám pálivé ráda, ale někdy to nesedne.

      Vymazat
  3. Tak tohle já nemusím, ostré nejím ♥ mě nejvíc chutnají běžné topinky , jinak je nejím Leni ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Květuško, m ám topinky klasiku také ráda.

      Vymazat
  4. Leni já mám pálivé věci zase moc ráda, dala bych si... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Leni to je něco zase pro nás mi ostré milujeme :-) díky za receptík♥

    OdpovědětVymazat