7. 8. 2023

Květinky














 

8 komentářů:

  1. Leni,máš krásné a rozmanité kytičky.Jak se ochladilo,tak se mi v lodžii kytky vzpamatovaly,hlavně petunie a surfinie.
    Ovšem rajčatům asi chybí slunníčko,nečervenají.Zase nás ráno přivítal déšť,už mě to nebaví,myslím,že je vody už dost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, je to takové vše divné. Už jsem přišla o lob elky, to jsem ostříhala. To už ani neobroste. Některé begonie nejdou. Jen tyto oranžové a ta bílá. To jsou staré begonie několik let. Jinak tam vyrostlo to co jsem ani nesázela. Nevím kde se to tam vzalo. Ta modrá trobná to jsem dala semínka udělej si louku. Objednávala jsem mladým dýrek med a dostala jsem tam přidané semínka. Už jsem to, ale sázela dlouho. Prima den. Máš pravdu počasí děs. Už je toho opravdu dost. Je zima a leje. pa pěkný týden.

      Vymazat
  2. Máš to moc hezké. Jen to počasí už stojí za nic hihi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný večer Ivetko, děkuji ⚛ ღ ♥U nás dnes ráno lilo, ale odpoledne už vykouklo sluníčko, tak snad .... ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Krásně to v lodžii kvete, paráda Leničko ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Leni moc hezky Ti to roste a kvete, je to asi hodně veliká lodžie, nebo to alespoň tak působí. Opatruj se, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, děkuji. Hodně toho teď uschlo. Docela je velká dl. 6 m a šíře asi 1.30. Dokáži tam udělat prales hihihi.

      Vymazat