31. 8. 2023

Ibišky kolem domu










 

10 komentářů:

  1. Ĺeni krásné já jsem si včera koupila v Polsku vřesy.Hezký den ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, děkuji. Mám vřesy ráda, ale na lodžii u mě nějak nejdou.
      I když někdy neodolám a koupím. Tak ať Ti dělají radost Jindřiško. pa hezký den.

      Vymazat
  2. Každým rokem Ibišky máte hezké ♥ Hezký den přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, vypadají dobře, i když v těch vedrech to také nebylo ono. Bylo na nich i dost mravenců a mšicí. Soused fotil, tak poslal fotky. Ještě včera také fotil, tak ty dam příště. Tam je zase více vidět ta fasáda. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leni,ibišky jsou krásné a máte to díky nim kolem domu moc pěkné
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, každý rok o něco přirostou a také některý zajde. V domě bxdlí pán, který o ně pečuje. Vypadá to pěkně, jen kdyby si toho lidé vážili. pa hezký den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leni to je krásný! Moje švagrová mě darovala ibiškový strom, sesadila dva ibišky různých barev do jednoho květináče a vytvarovala z nich stromek. Potřebuju ho zasadit na zahradu, těším se. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leni. Tak to budeš mít krásku na zahradě. U nás je máme na východní a západní straně. Některé už jsou velké a košaté, některé zase moc dobře nepřirůstají. Oni je tam udolávají i pejskové a to můžeš majitelům říkat co chceš. To prostě neuhlídáš. Lidi v domě už si je poghlídají, ale další co jsou jen kolem...... Proto na té východní straně jdou lepší, tam tolik lidí nepřijde. pa hezký den.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Tady vypadají ještě dobře, ale na některých už květy nejsou. Na východní straně jich kvete ještě dost.

      Vymazat