10. 9. 2023

Ještě něco málo kvete












 

8 komentářů:

  1. Leni hezké, také mi kvetou kytičky,ale nějak nerostou.Muškáty jsem měla vždycky veliké a teď jen kvetou.A jasmín už také pomalu žloutnou listečky tak jsem koupila vřesy a chryzanténu.Ono až nebude tak horko tak se to rozroste 😄 hezkou neděli.❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky JIndří, letos je to bída. Už jsem odepsala llobelky, cínie, jedny zvonky. Vše uschlo. Dvě žluzé begonie nekvetou jen pár umrných lístečklů. Vykvetla jen ta jedna a ještě dala dolů několik poupat. Ten jasmín tak v listopadu ukliď pokud můžeš někam do chladu. Na chodbu nebo tak. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leni,hodně ti toho ještě kvete.Mně už jenom muškáty a surfinie.Já ale tolik druhů jako ty ani neměla.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jío, letos se daří jen jednomu druhu begonií ostatní stávakují. A ten Achimenes, ale už jsem ho z poloviny pstříhala. Teď květou ještě rozchodníky. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leni máš to hezké ! I mě vše teď kvete jako blázen, asi si to chtějí kytičky ještě užít, než bude zima... Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, to je dobře, jen ať dělají radost a parádu. Zima bude dllouhá. Nějak to uteklo. Hezký den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Krásně Tě to Leničko kvete a kočičky se mají ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě něco kvete, ale moc už toho není. Letos to bylo také všelijaké. Prima víkend ⚛ ღ ♥

      Vymazat