20. 10. 2023

Poslední kvítka









 

4 komentáře:

  1. Ještě se kytičky drží,ale pohled za už není moc pěkný.U nás včera celý den pršelo.Mně pořád kvetou muškáty.
    Teď se má snad trochu oteplit,tak je na chodbu ještě dávat nebudu.Hezký den Leni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky J9ťo, máš pravdu. U nás také včera pršelo. Dnes ráno mlha, ale už svítí sluníčko.Sice fouká. Potřebuji ještě uklidit lodžii, rozchodníky juž nic moc tak ostříhat. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Já jsem už vše zlikvidovala, ale včera bylo nádherné počasí, dnes je zima příroda se nám Leni úplně zbláznila hihi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, já jsem to zlikvidovala včera. Ostříhala jsem rozhodníky.Lodžii umyla a teď už jenom uklidím kaktusy.Za chvilku bude opadávat listí z šeříků. Máš pravdu včera krásně teplo, dnes sice svítí sluníčko, ale je studený vítr. pa opatruj se.

      Vymazat