25. 1. 2024

Borová větev


 

7 komentářů:

  1. My máme borovici u oken jednoho pokoje,tak to abych se na ni soustředila

    OdpovědětVymazat
  2. Leni zdravím, jednu borovici mám v zahradě. Já mám ráda všechny jehličnany a hlavně v lese :o). Měj hezký den, u nás leje jako z konve a vítr velikej, vařit nemusím ani nikam jet, tak se budu věnovat svým zálibám. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, v lese je krásně. U nás dnes slunečno, ale siln ý hnusný vítr. Pěkné odpoledne ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Borovice máme doma , jednu malou mám hned před vchodem ♥ super Leni ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám moc ráda, ale bohužel na lodžii by nešla. Prima odpoledne ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Tak toto byla poslední kartička - zajímavosti.

    OdpovědětVymazat