17. 1. 2024

Břečťan


 

8 komentářů:

  1. Ahoj Leni, břečťan se mi líbí na pohled, staré budovy jím porostlé a přidávám ho do věnců. Ale na zahradu už ho nechci, nemohla jsem se ho vůbec zbavit, i nám kvůli němu začala praskat zeď... Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, mám ho na lodžii ve velkém květináči a také ho musím usměrňovat. Prima dny přeji.

      Vymazat
  2. Lenko, na zahradě břečťan máme, pne se po takovém zbytku starého stromu, který už je úplně obrostlý a vypadá to docela hezky. Je pravda, že se musí dost korigovat, je nesmírně houževnatý. Zdravím, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Evo, na stromech vypadá dobře, ale musí se usměrňovat.

      Vymazat
  3. U nás kam se podíváš tak je samý břečťan, dávala jsem ho dříve i do vánočních a velikonočních dekorací a to jsem toto ani nevěděla, děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem hodně věcí nevěděla. No už jsem vyůpotřebovala všechny kartičky. Poslední byla borovice.

      Vymazat