8. 4. 2024

Zack & Oggi










 

6 komentářů:

  1. Zakoušek je šikula,musí všechno prozkoumat.Modřinka už na skřín nevyskočí a tak jsem ji tam tuhle vysadila,aby si nenatloukla.Zakouškovi se v lodžii určitě líbí,když je tam tolik zeleného.Ogginka to tam už zná a tak na něj dohlédne.Modřinka si tam už chodí lehat na křeslo a nezapomene mi okousat kytky,které teprve vylézají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, zajímá ho vše hihihihi. Oggi ještě vyskočí, ta ho to naučila. Ona když jí štval, tak mu utekla na skříň nebo na kuch. linku. a on dole mlsně koukal. jó vypozoeoval jak do výšek leze :-). Jenomže on je jak buldozer když něco spadne tak se podívá k zemi co se stalo hihihi.

      Vymazat
  2. Šikulka a lodžie ti už kvete.❤️🌼🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji JIndří. Ta žlutá květinka to je trvalka, ona kvetla i v zimě. Nevím jak se jmenuje a le v truhlíku je asi 4 roky. Hodně toho zašlo.

      Vymazat
  3. Hi,hi to je rošťák Zakoušek, Ogginka ho učí samé lumpačiny hihi. Já balkón vůbec nemám poklizený :-)) Máš to už hezké 🌼🌻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy je. Jen jsem tu lodžii uklidila šla vyhodit bordel do kontejneru a vrátila jsem se a slyším ránu no a co myslíš miláček porazil velký květináč a zem zase všude. Ještě, že už ta podlaha byla suchá tak jsem to zametla a dobré.

      Vymazat