31. 5. 2024

Hledíky









 

8 komentářů:

  1. Zakouškovi se mezi květinkami líbí.Máš to tam krásné a tak se není co divit.Hledíky mám ráda a nenapadlo by mě,že se můůžou pěstovat i v květníku.Taky bych je chtěla.Připomínají mi babičku,.měla je snad ve všech barvách a vždy nám dávala kytici do školy na konci roku.Leni,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jíťo, přesně tak, babička je měla v zahradě, jako malá jsem tomu říkala pusinky (nevím proč). Těch barev co bylo. Už jsem měla vloni bílý. A letos v tom květníku vyleze asi také. To víš tolik nekvetou jako v zahradě ale udělají radost i v květináči. Hezký víkend papa.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím milá Leničko po delší odmlce :-) všechno jsem si poctivě prohlédla a máš to krásné jako vždy. Zakoušek si pěkně hoví hihi pozor ať ti něco nerozbije :-) Hezkou neděličku a prima celý týden♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký večer Ivetko ⚛ ღ ♥ děkuji ⚛ ღ ♥už toho má na svědomí až až hihihi, ale on je to mazlivka. Hezký nový týden ve zdravím přeji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Nádherně to vše kvete Leničko ♥ já letos zkouším jak půjdou stále plodící jahody a cuketu ve kbelíku, zatím to jde krásně, uvidím zda přes zimu jahody nezmrznou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško ⚛ ღ ♥ tak držím pěsti ať se daří.Jahody jsem měla vloni v truhlíku nic moc úroda.

      Vymazat
  5. Moc krásné. Nádherná květinová záplava. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Maruško ⚛ ღ ♥ pěkný večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat