29. 5. 2024

Květiny na lodžii








 

8 komentářů:

  1. Máš zajímavé květiny v lodžii.Já se toho bojím,že bych je umořila,mám jenom klasiku.Dcera mi koupila lilii a všechny květy opadaly.Dala jsem ji zpět do bytu.Ta fotka s hádankou je úžasná.Zakoušek se i barevně mezi keramiku hodí.Hlavně jestli něco neshodí.Modřinka dříve taky ráda na nás koukala z výšky,dokonce měla v ložnici na skříních pelíšek.Teď už se raději drží dole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, ty drobné zvonky to je campanula. Ta už je na lodžii asi 8 let. Ani na zimu jí neuklízím. Mám jich několik. Mám bílou ale té se moc nedařilo, ale koukala jsem , že už trochu roste tak uvidí,- JInak ta žlutá v truhlíku to je také nějkaká trvalka název nevím, ale ta už je venku asi 4 roky. JInak klasika begonie a ted nově islanský vlčí mák a přisazená bakopa. Campanula je vděčná, té bych se nebála. Jó Zakoušek je mazel ale i zlobí. V obýváku na kříni ho nerada vidím , protože on se ničemu nevyhne. To Oggi ta nic neshodí to Zack už má vroubek za několik obalů hihihi. I když už teď skáče jistěji. Prima dny.

      Vymazat
  2. Hi hi.. krásná schovávaná, lodžií máš jako na louce,moc hezké Leni 🥰🍀🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, už to krásně kvete. Tak snad i letos vykvete šev,kaktus. Zatím ani poupátko. Koukala jsem že u té všelichy je hledík asi se vysemenil z loňska. Hezké dny.

      Vymazat
  3. Dálší krása květin a keramiky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Jsem ráda, že už mám vygruntováno ⚛ ღ ♥

      Vymazat