11. 2. 2021

 

Bramboráky se zelím pečené v troubě:

 

Že bramboráky nemusí mít jen podobu tukem nasáklých placek, po kterých je třeba po zbytek dne větrat, si ukážeme hned. Na variantě pečené v troubě!

Ingredience pro:
4 porce
Na bramboráky potřebujete:
  • 1 kg brambor
  • 350 g kysaného zelí
  • sůl
  • pepř
  • 1 lžička majoránky
  • 1/2 lžičky drceného kmínu
  • 8 stroužků česneku
  • 3 ks vejce
  • 90 g hladké mouky
  • 200 g uzené krkovice
  • 2 lžíce sádla
Postup

Krok 1: Oškrábané brambory nastrouhejte, smíchejte s pokrájeným a dobře vymačkaným zelím, osolte, opepřete a ochuťte majoránkou, kmínem a prolisovaným česnekem. Vmíchejte vejce a mouku (množství záleží hlavně na šťavnatosti brambor) a nakonec i kostičky uzeného.

Krok 2: Uhlaďte lžící na plech vyložený pečicím papírem (čím nižší vrstva, tím křupavější bramboráky), pokapejte rozpuštěným sádlem a pečte asi hodinu při 190 °C.

Zdroj:

https://www.prozeny.cz/clanek/bramboraky-se-zelim-pecene-v-troube-47338

 

6 komentářů:

  1. Mňám Leni sem je hřích chodit 👀 👍 😁 😂 🤣 ale zase je fajn, když nevím co už vařit tak zajdu k tobě a moc díky.😉 😘❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
  2. Hi hi hi, ale ty jsi velká kuchařka, já už tolik teď nevařím. Pro samotnou mě to ani nebaví. Prima den ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, ale kolikrát opravdu nevím co vařit hodně se domlouvám s mužem, ale on by nejraději nudle s mákem, buchtičky se šódou, nákyp, žemlovku atd... to já tedy fakt denně nemusím...😂 🤣 😛 😲 😱

      Vymazat
    2. Máš doma mlsouna, je na sladké. Tak to já nemusím, jen občas. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. To dělala tchyně a úplně jsem na to zapomněla.Měl by si to hlavně pamatovat manžel,ale,když se ptám,co vařit,tak jenom slyším nevím.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si je dala hned ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat