5. 5. 2021

 

Mřížkový koláč:

Mřížkový koláč 

Ingredience

  • 500 g hladké mouky
  • 300 g másla (může být Hera)
  • 2 žloutky
  • 120 g cukru
  • 1 prášek do pečiva
  • 3 lžíce mléka

Náplň:

  • marmeláda
  • jablka
  • tvaroh

    Postup

    Vypracovat těsto, vymazat plech, těsto rozdělit na dva díly, jeden díl o trošku větší vyválet nebo natlačit na plech, na těsto dáme náplň - vyválíme válečky, které šikmo klademe na koláč. Pečeme 200°C, koláč dáváme do dobře vyhřáté trouby. Horký sypeme moučkovým cukrem s vanilkou.

    Recept je z kategorií: Rychlé moučníky


 

6 komentářů:

  1. Lenka zdraví Lenku. Ocitla jsem se tady na blogu a hned taková dobrota. Mřížkový koláč dělala hodně moje babička, já už jsem ho nepekla dlouho. Vypadá výborně, mňam. Díky za připomenutí. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé to je hezké ☘ღ ♥ Dobré ráno Lenko, mřížkový koláč hodně dělala moje stará babička.Přeji krásné jarní dny ve zdraví ☘ღ ♥

      Vymazat
  2. Moje maminka ho také hodně pekla když jsem byla dítě...😀 Hezký den Leni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Jindřiško, u nás také tak já ho měla strašně ráda, hezký den i Tobě ☘ღ ♥

      Vymazat
  3. Asi podobný jsem dělávala.Je takových dobrot,co jsem zapomněla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se hodně pekl, když jsem byla malá, stále jsem ho vyžadovala hihihi ☘ღ ♥

      Vymazat