18. 6. 2021

 

Pokud cítíte úzkost, smutek či nervozitu, použijte tento starodávný japonský trik >

 

Všichni jsme už slyšeli o akupunktuře a o tom, jak se úspěšně používá na zmírňování traumat, bolesti, nemocí a stresu.

A slyšeli jste už o metodě “Jin Shin Jyutsu”?

Jedná se o starou japonskou léčebnou techniku, která se nejčastěji používá tehdy, pokud cítíte úzkost, bolesti nervů, chronické bolesti zad a krku, stres a mnohá další onemocnění.

Západním zemím ji v roce 1950 představila žena asijsko-amerického původu Mary Burmeisterová.

Tuto techniku se naučila od Jiro Mura, japonského experta.

Jak aplikovat metodu Jin Shin Jyutsu

Metoda spočívá v tom, že je třeba uchopit a lehce držet každý prst.

Tímto dojde ve vašem těle ke snížení napětí a emocionálních stavů jako jsou hněv, strach, stres, lítost a úzkost.

Každý prst je spojen s jiným psychickým stavem, který se jeho stimulací zlepšuje.

Co který prst reprezentuje

Palec – obavy

Ukazováček – strach

Prostředník – hněv

Prsteník – smutek

Malíček – nízké sebevědomí.

Metodu lze používat jak u dospělých, tak u dětí. Její aplikace má poměrně dobré úspěchy a dosáhnete s ní emoční a duševní štěstí a pohodu.

Postup

1. Vyberte si konkrétní emoční stav, na kterém chcete pracovat, nebo se můžete zaměřit i na všechny najednou.

2. Sedněte si nebo v klidu stůjte

3. Uchopte jemně konkrétní prst do dlaně druhé ruky a držte jej 2 až 5 minut.

4. Zhluboka dýchejte

5. Když začnete cítit energii nebo pulzování v prstu můžete přejít na další prst.

6. Pokud náhodou nebudete cítit pulzování, neznamená to, že energie prstem neproudí.

 

Zdroj>  https://www.alternativnimagazin.cz/pokud-citite-uzkost-smutek-ci-nervozitu-pouzijte-tento-starodavny-japonsky-trik/?fbclid=IwAR1GXgfi95fJldzI0zH8YBSryMrWojs89XvbYFyUG5YrZ2W_YJqOtBBK5gg

 

 

 

 

4 komentáře:

  1. Leni, já těmto věcem věřím. Jezdím na léčbu a akupunkturu k doktorce čínské medicíny a pomáhá mi to, chodím taky na cvičení čchi-kung. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni mě to také hodně zajímá. Akupunkturu už jsem podstoupila před léty. Pomohla mi.Prima víkend.

      Vymazat
  2. Na úzkosti trpím a tak rady vyzkouším.Lepší než do sebe cpát chemie se spousty vedlejších účinků.Já jsem se naučila dechová cvičení.

    OdpovědětVymazat