29. 6. 2021

 

Mrkvové knedlíčky do polévky:

Suroviny

100 g mrkve
1 PL másla
1 vejce
strouhanka
mletý kmín
pepř
muškátový květ
sůl
nasekaná petrželka
 

Postup přípravy receptu

  1. Mrkev uvaříme doměkka, necháme vychladnout a rozmačkáme vidličkou. Asi dvě lžíce strouhanky zakapeme rozpuštěným máslem, přidáme mrkev, vejce a koření, promícháme.

  2. Podle potřeby zahustíme strouhankou, přidáme petrželku a z hmoty tvarujeme knedlíčky, které vkládáme do vroucí polévky a vaříme asi 5 minut.

Poznámka od kuchařky

Knedlíčky můžeme připravit i z jiné zeleniny ( květáku, celeru atd.) nebo ze směsi zeleniny. 

Zdroj: https://www.toprecepty.cz/recept/28863-mrkvove-knedlicky/

 

 

6 komentářů:

  1. Hani, líbí se mě Tvoje mrkvové knedlíčky. Dělám pořád jàtrové, tak by byla změna. Jen nevím, jestli by se líbily i mužským. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, také dělám játrové nebo drožďové. Tyto mě lákají.

      Vymazat
  2. Já dělám také játrové a potom ještě noky z mouky a vajec a tyhle určitě vyzkouším.Manžel chce pořád polévku a já už nevím někdy,co do ni.Pořád se opakuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ke chci vyzkoušet, přesně jak píšeš, dělám játrové, drižďové a z mouky já tomu říkám pucíky hihihi.

      Vymazat
  3. Já Leni dělám tak jako ty, ale tyto by nemuseli být špatné...konečně papáme zdravě hihi pucíky? směji se :-)))to slovo neznám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě zase něco jiného ⚛ ღ ♥ hihihi pucíky to se u nás traduje hrozně dlouho, když se nás mamka ptala co chceme do polévky tak jsme s bráchou , že knedlíčky, nebo pucíky :-) ani nevím jak to vzniklo ⚛ ღ ♥

      Vymazat