15. 10. 2021

 

Konkurence smaženého sýra:

Recept Konkurence smaženého sýra. Pár minut a večeře je hotová! 

Vynikající chuťovka k filmu, hokeji nebo i jako příloha k chutnému masu. Zkuste, já jsem tyto krokety připravila k hokeji a podávala jsem je se zakysanou smetanou. Autor: Lacusin

SUROVINY

Těsto:

700 g brambory
1 lžička sůl
hrst petržel
100 g sýr

Náplň:

100 g plátkový sýr
100 g šunka

Obal:

2 ks vejce
2 hrsti strouhanka
dle potřeby olej

POSTUP PŘÍPRAVY

TISKULOŽIT
  1. Brambory oloupeme a nakrájíme na kousky. Uvaříme společně se solí doměkka. Necháme vychladnout.
  2. Brambory rozmačkáme, přidáme k nim nasekanou petrželku a nastrouhaný sýr.
  3. Vezmeme si do dlaně trochu bramborového těsta, uděláme placičku a na ni položíme plátek šunky a sýra. Placičku přehneme napůl a uzavřeme, aby při smažení nevytékal sýr.
  4. Kroketu obalíme v rozšlehaných vejcích a strouhance. Smažíme ve větší vrstvě oleje.
 Zdroj: https://www.nejrecept.cz/recept/konkurence-smazeneho-syra-par-minut-a-vecere-je-hotova-r7909

 

4 komentáře:

  1. Leni, ochutnala bych kousek třeba k obědu. Ale večer už nejím, to jsem si zakázala. Díky za inspiraci ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, no tak já bych také ochutna. Jednou za rok si dám smažák s bramborem a tatarkou.

      Vymazat
  2. To bych mohla vyzkoušet.Budu k tobě chodit jako do kuchařky

    OdpovědětVymazat