15. 10. 2021

Výzva Jarušky - III. téma - barevný podzim










 

10 komentářů:

  1. Leni krásné, hlavně ty kaštany a šípky. Mává Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, to je opravdová nádhera a svojí účastí jsi mě moc potěšila. Děkuji za účast a úžasné fotografie a doufám, že si najdeš něco i na poslední část na "" Volné téma". Přeji Ti krásný a klidný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, určitě dokončím výzvu. Hezký den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Krásné podzimní fotky. Líbí se mi jak alej, tak šípky i kaštany.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc za návštěvu a písmenka, hezké podzimní dny přeji.

      Vymazat
  4. Moc hezké fotografie podzimu, opravdu pestrá paleta barev.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni,nádherné fotografie.Kaštany sbírám jsou léčivé.Mám je všude po kapsách a mačkám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, no já nevím co jsem dělala a dala jsem to na dva články. Už jsem to nechtěla rušit. Kastany ráda sbírám.

      Vymazat