25. 10. 2021

 

Vepřové plátky na houbách:

Recept Vepřové plátky na houbách 

SUROVINY

Budeme potřebovat:

vepřové maso
sádlo nebo olej
cibule
sůl
pepř
slanina
drcený kmín
sušené houby
masox
hladká mouka na zahuštění
 

POSTUP PŘÍPRAVY

TISKULOŽIT
  1. Maso si nakrájíme na plátky. Rozpustíme sádlo nebo olej, přidáme na jemně nakrájenou cibuli a opečeme. Osolené a opepřené maso, necháme zatáhnout (můžeme přidat slaninu nakrájenou na kostičky).
  2. Přidáme drcený kmín, sůl, pepř. Sušené houby si namočíme+mražené (když nemáme čerstvé).
  3. K masu přilijeme vodu, masox, houby s vodou a pod pokličkou dusíme doměkka, až je maso měkké. Omáčku zahustíme a lehce povaříme. Podáváme s rýži. Dobrou chuť!
     
    Zdroj: https://www.nejrecept.cz/recept/veprove-platky-na-houbach-r840
 

 

4 komentáře:

  1. Dělám docela často.Sušených hub mám ještě docela dost.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré ráno Jíťo, já mám houby ráda, dávám je pod mase i houbovku.

    OdpovědětVymazat
  3. Také toto vařím,jen nepřidávám masox, protože vařím většinou i polévku, tak dochutím vývarem. Masox vůbec nekupuji. Přijde mi to plné éček a tak na podlévání volím raději vývar z kostí nebo hovězího masa. Houby mám také nasušené ještě od loňska. Letos skoro nebyly i když dost pršelo. Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  4. Vývary já hodně používá. U nás polévka jede. Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat