10. 10. 2021

Výzva Jarušky - II.téma - Květy podzimu

 Moje květy na lodžii:




Dnešní návštěva u příbuzných na posvícení:







Okrasná třešeň








12 komentářů:

  1. Leni moc krásně jsi moji výzvu pojala. Líbí se mi moc Tvoje fotografie a určitě potěší i další čtenářky tvého blogu. Líbí se mi chryzantémy, ale zaujala mě i okrasná třešeň. Myslela jsem si ,že je to brslen. Děkuji Ti za účast a přeji ti krásný zbytek neděle a hezký nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký nový týden Jaruško, moc děkuji. No snažím se, ale fotit moc neumím.Ta okrasná třešeň letos má strašně moc plodů. Je to kráda. Prima večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leni, moc hezky Ti to kvete. Prima účast ve výzvě. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Leni,krásně jsi vše nafotila.Pořád ti to na lodžii kvete.Já už uklidila oleandr a už tam mám jenom muškáty,ale kvete poslední.
    Nejlepší je ten velký rezavý květ podzimu,hi,hi.
    Měj hezký celý nový týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na lodžii jsem si dala chryzantí´ény, ale ještě kvete ta fialová lavina a bakopy. Někde je i afrikán. Už se kazí počasí. Musím uklidit kaktusy. Už je na ně zima. HI hi hi to máš pravdu ten je nejkrásnější. Je to pěkný divoch. Já mu vždy přivezu nějakou hračku. Tentokrát jsem mu přivezla ten pletený cop.

      Vymazat
  4. Krása Leni.Jedle kaštany znám.Špatně se sbírají protože hodně píchají.Je hezký podzim.🎃🪁🎃🪁🎃🪁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, sestřenka má na zahradě velký strom, ale plody nic moc.

      Vymazat
  5. Krásné podzimní kvetení 👍👍👍. Ovšem nejlepší je to psí kvítko. 😂
    Krásné podzimní dny. 🍀🍁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi to je nejkrásnější ⚛ ღ ♥ Hezké podzimní dny a děkuji za návštěvu ⚛ ღ ♥

      Vymazat