23. 10. 2021

Výzva Jarušky IV. téma - volné téma


























 

13 komentářů:

  1. Leni,myslím,že jsi výzvu pojala krásně.Volné téma zase jiné než ostatní.Chlupáči jsou všichni nádherní.
    Orchidejka ti krásně kvete.Já mám radost,že všechny moje orchidejky mají výhonky,měla jsem strach,že se z toho mého ošetřování nevzpamatují.Zdá se,že budou kvést,jako každý rok na vánoce.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Moc Jíťo, mě doma orchideje nekvetou jen jedna a tak jednou za rok, ale v práci květlou. Je tam chladněji. Jsou v zádvěří a tam se jim daří. No tak to je paráda, že pokvetou. Já jsem minulý týden uklidila z lodžie vánoční kaktus a dnes jsem na něj koukala a má plnou poupat, tak uvidím kolik jich vykvete. Prima večer.

      Vymazat
  2. Leni, moc parádní fotečky, kočičky nestárnou a dělají ti stále radost :-) pochopitelně Pandina je úúúúžasná♥ i Orchidejku máš krásnou líbí se mi moc♥ Opatruj se a měj hezký podzim aj děkuji za obrázky krásné v mé knize♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko, jó dělají radost. To víš Ani bylo v létě 16 let, už je to babča. Převedeno na lidský život je jí 84 let :-). Orchideje kvetlou jen v práci doma už mám jen jednu. Pandina je zlatíčko. Měj se moc krásně. Občas k Tobě zajdu se podívat co nového jsi vytvořila.Máš tam celou sbírku krásných obrázků. Opatruj se. pa.

      Vymazat
  3. Leni moc hezké fotografie tvých miláčků a zajímavé pojetí mé výzvy. Moc děkuji za účast a přeji vám všem hlavně hodně zdravíčka a krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, ukázala jsem co mě oslovuje. Však víš, že kočky a kytky to je moje. Krásné podzimní dny ve zdraví přeji.

      Vymazat
  4. Chce se mě napsat- ať mě vezme hrom,koček je zde snad milión 🥰👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi to je hezkééééééééééééééé. Krásný podzim.

      Vymazat
  5. Leni, pane Ty máš kočiček a ještě pejska. Hezké fotečky, měj se dobře se všema chlupáčema. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, já mám kočky ,dcera pejska. Krásný podzim ve zdraví.

      Vymazat
  6. Leni tak to jsi moc hezký nafotila kočičky jsou super a orchidejka krásně kvete já mám také poupatka teprve začínají..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Bětuško, děkuji. Mě kvete v práci doma, doma už mám jen jednu a ta většinou vykvete v únoru. pa

      Vymazat