18. 7. 2022

 

Jahodová marmeláda s kokosem:

Něco chutné a trochu exotické. Vynikající jahodová marmeláda s kokosem je neuvěřitelně chutná. Zkuste a uvidíte :) Autor: Jaja

Recept Jahodová marmeláda s kokosem 

SUROVINY

400 mljahodová šťáva nebo voda
100 gkokos
1 kgjahody
500 gkr. cukr
1 bal.kyselina citronová
50 mlbílý rum
1 bal.Džemfix extra 2: 1

POSTUP PŘÍPRAVY

  1. Jahody omyjeme, necháme okapat a nakrájíme je na malé kousky.
  2. Jahodovou šťávu nebo vodu spolu s kokosem dáme do hrnce vařit na mírný oheň po dobu 5 minut. Přidáme 500 g cukru, 2 lžíce odebereme, přidáme džem fix a odložíme stranou. Hmotu v hrnci promícháme, přidáme rum, kyselinu citronovou a promícháme. Vaříme 5 minut za stálého míchání / používáme dřevěnou vařečku /. Po 5 minutách přestaneme míchat, oheň snížíme a vaříme, dokud se jahody nerozvaří.
  3. Pak přidáme džemfix a vaříme ještě za stálého míchání 3-5 minut. Pak džem vypneme a odstavíme. Odstraníme pěnu a džem navrstvíme do sklenic, uzavřeme je a otočíme vzhůru nohama po dobu 5 minut. Pak je otočíme a necháme vychladnout.

 

5 komentářů:

  1. Zajímavý recept s kokosem.Já jsem včera musela narychlo dělat z meruněk.Známí z Moravy mi poslali bedýnku meruněk
    kvůli mému nízkému draslíku,jenže jsem to nestihala jíst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo mám ráda marmelády. To budou určitě vdolky.

      Vymazat
  2. Receptík vypadá pěkně, jen to ovoce je příliš drahé ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, miluju jahody i kokos, tak to musí být dobrota ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat